Gebruiks- en verkoopvoorwaarden
Ons softwarepakket wordt alleen verkocht in combinatie met bijpassende hardware. Deze hardware wordt bij ons geconfigureerd en opgestuurd of geplaatst. Met het plaatsen van een bestelling wordt akkoord gegaan met de volgende voorwaarden.
Verkoop
We verkopen alleen aan bedrijven, organisaties en verenigingen. We kunnen helaas niet verkopen aan particulieren.
De verkoop van kassahardware hebben we als aanvullende service, om de prijs zo scherp mogelijk te houden hebben we meerdere leveranciers en kopen we pas hardware in op het moment van bestelling. We hebben met verschillende leveranciers prijsafspraken, maar onze inkoopprijzen kunnen onderhevig zijn aan marktwerking en beschikbaarheid. In het geval dat de inkoopprijs anders is geworden dan in onze webshop staat aangegeven zullen we contact met je opnemen voor een alternatief of je een nieuwe aanbieding doen op basis van de nieuwste prijzen.
De gebruikte foto’s zijn indicatief, druk- typ- en zetfouten voorbehouden.
Eigendom en licentie
Het aanschaffen van een Cash-e systeem geeft alleen recht op een gebruikerslicentie van de software op één systeem, de software blijft altijd eigendom van cash-e.
Bij het opstarten van het systeem wordt de licentiestatus gecontroleerd. De software is zo ontworpen dat bij het tijdelijk ontbreken van een werkende internetverbinding Cash-e gewoon kan functioneren.
Bij het veranderen van de kassahardware, bijvoorbeeld door vervanging van onderdelen, kan een re-activatie nodig zijn. Neem hiervoor contact op met ons.
Opzegging
De licentie-overeenkomst is maandelijks opzegbaar, opzeggingen gelden vanaf de eerstvolgende eerste van de maand. Na opzegging kan en mag de software niet meer gebruik worden. Zorg ervoor dat, voordat je opzegt, je al je data hebt geëxporteerd.
Facturatie
We sturen niet graag elke maand een factuur (veeeel werk), we doen dit graag jaarlijks. Bij een eventuele opzegging verrekenen we natuurlijk de ongebruikte maanden met je. Wil je toch liever maandelijks een factuur betalen dan is dit in overleg mogelijk, hiervoor rekenen we echter wel extra kosten.
Plaatsing kassasysteem
Bij het aanschaffen van een nieuw kassasysteem kan er gekozen worden voor zelfinstallatie of voor installatie en instructie op locatie.
Zelfinstallatie
We maken de hardware in orde en zorgen dat Cash-e feilloos draait. We pakken het systeem weer goed in en sturen het pakketje naar je toe. Je bent zelf verantwoordelijk voor het uitpakken en aansluiten van de hardware. Er zit een handleiding bij om je op weg te helpen.
Installatie en instructie
Wij komen het kassasysteem plaatsen en gaan niet weg voordat het allemaal werkt. Let wel op onze plaatsingsvoorschriften indien de faciliteiten niet aanwezig zijn kan de kassa niet geplaatst worden of is er extra materiaal nodig om de installatie te voltooien. Extra kosten zullen gefactureerd worden. Wanneer de kassa draait zal er kort een instructie worden gegeven en kunnen er eventueel vragen worden gesteld.
Plaatsingsvoorschriften
Voor de plaatsing van een kassasysteem moeten de volgende voorzieningen aanwezig zijn:
- 230VAC aansluiting met genoeg capaciteit op de bijbehorende groep
- Een netwerkaansluiting RJ45 connector met toegang tot het internet
- Alle aansluitingen moeten binnen 1,5 meter van de gewenste plek voor de kassa aanwezig zijn
- En natuurlijk genoeg ruimte voor de aangeschafte hardware
Mocht je situatie anders zijn laat het ons weten voordat je je bestelling doet, we denken graag met je mee.
Ondersteuning
We hebben ervoor gekozen om twee verschillende service-levels aan te bieden.
Allereerst is er Cash-e met mailondersteuning. Met deze licentievorm kan er via de mail om ondersteuning worden gevraagd. We streven ernaar om binnen 48 uur op e-mails te reageren.
De tweede licentievorm is Cash-e met hulp op afstand. Wanneer er iets fout gaat kan er binnen kantooruren contact opgenomen worden met je technisch contactpersoon. Deze zal dan op afstand mee kunnen kijken met het kassasysteem (werkende internetverbinding nodig). We hebben gemerkt dat deze vorm de meest gewenste ondersteuning biedt en bijna alle problemen kunnen op deze manier verholpen worden.
Het on-site ondersteunen zal altijd geschieden op nacalculatie.
Wil je een andere vorm van ondersteuning kunnen wij hiervoor een aanbieding maken.
Garantie
Op onze nieuwe kassasystemen geven wij 2 jaar garantie op basis van carry-in (op afspraak). Op onze refurbished hardware geven we 3 maanden garantie.
Refurbished hardware
Als goedkoop alternatief bieden we ook gereviseerde hardware aan. Dit zijn vaak apparaten die nog geruime tijd mee kunnen, we geven standaard op deze hardware 3 maanden garantie.
Privacy
De vernieuwde AVG zorgt voor een strenger toezicht op gegevensbescherming. Cash-e.nl verzamelt de volgende gegevens bij het aanmaken van een account:
- gegevens benodigd voor het uitvoeren van deze overeenkomst
- gegevens die nodig zijn om de facturatie te doen.
- een anoniem hardware-ID van het kassasysteem en het IP-adres om de licentie-activatie te faciliteren en een licentiecontrole te kunnen doen.
De gegevens om onze webshop te bezoeken blijven bewaard. Deze gegevens kunnen op onze site ingezien worden en gewijzigd worden in je persoonlijke omgeving. Voor het verwijderen van je gegevens uit ons systeem kun je een verzoek sturen naar info@cash-e.nl of gebruik maken van ons contactformulier.
Wij zullen deze gegevens nooit delen met of verkopen aan derden.
Cookies
Voor het goed laten functioneren en het verbeteren van onze website en webshop gebruiken we cookies. Hieronder vallen analytische cookies die ons inzicht geven in de bezoekers van onze pagina. Onze website is niet te gebruiken zonder deze cookies.
Aansprakelijkheid
Cash-e is een tool voor het registreren van transacties en betalingen en het aanleveren van rapporten voor je boekhouding. Er kunnen geen rechten worden ontleent aan de gegenereerde rapporten. Je blijft altijd zelf verantwoordelijk voor je boekhouding. Cash-e kan nooit verantwoordelijk worden gehouden voor gemiste inkomsten of foutieve BTW-registratie.